Podporuje nás:

Podporuje nás

Dědov (10. - 12.10)

(21.10. 2014)
fotoKonečně se mi dostalo té cti, zažít víkend na slavné chatě v Dědově.
V Dolanech mi bylo přiděleno stádo osmi Osmáků, abych s nimi dojela hromadou dopravou až do Dědova, kde jsem niky nebyla, tudíž jsem nevěděla, kam to vůbec jedeme. Naštěstí se k nám v Náchodě přidala Želva s Hankou a prckama, které věděli, jak vypadá cil naší cesty. Kupodivu jsme se neztratili a ani moc ostudy jsme cestou nenadělali.
Po příjezdu jsme se ubytovali, opekli si buřtíky (Vlk je panečku topič z povolání) a zahráli si hru na poznávání pohádkových postav.
V sobotu nás Vlk vyděsil povelem "zabalte si piti, svačinu a misku na polévku, ať si máte na fototom pochodu do čeho dát jídlo". Všichni více či méně vyděšení jsme nasedli do aut a nechali se odvézt na statek, kde pracuje Jehla a chovají se tam koně. Jaké bylo naše překvapení, když místo nás chodili koně a ještě k tomu s námi na zádech. Zlatým hřebem se pak stala cesta na Bischofstein, kdy se mladší osazenstvo vezlo na voze jako pánové a všichni kolemjdoucí na ně koukali. Starší se pak vydali pěkně po svých cestou (nebo spíš) necestou. Po příjemném občerstvení na zámku (ach ty fronty), jsme se již všichni po svých dopravili zpátky na chatu. Ovsem to překvapení! Místo Vlka a Mašinky nás vítají nějací Číňané! Po uvítacím přípitku saké, jsme se přesunuli do luxusní čínské restaurace (kdo ví, proč jsme od té doby neviděli fotookolo žádnou kočku ani psa) na nudle bílé čí žluté, rýži žlutou či bílou, zeleninu, maso...a čínské hůlky. Vrhli jsme se na to jak hladovi vlčáci. Přeci jen, ze zámku do podzámčí je cesta dlouhá.
Po večeři se čínská restaurace změnila v japonskou sushi dílnu. Mňam. Kdo by odolal mořské řase, rýži, rybě a avokádu nebo okurce. Nadšení byli spíše starší, ale i někteří z mladšího osazenstva se jali motat nezvyklý zákusek. Zbytek večera se pak poklidně nesl pod taktovkou Pýža.
Ani jsme se nenadáli a už tu bylo nedělní ráno. Tak se v klidu nasnídat, rychle zabalit, uklidit, odevzdat chatu a tradá zpět domů.
fotoA všem se nám to líbilo.foto
THE END :o)
Zi  - Nicol Jará

Foto: Vlk - Zdeněk Burkert

fotoVíkendové přespávání na Dědově
Víkend od 10. do 12. října jsme trávili na Dědově.
Cestovali jsme autobusem a vlakem až k chalupě.
V pátek večer jsme si opekli na ohýnku buřty a hráli jsme hru, při které jsme hádali, jaká pohádková nebo filmová postava jsme. Některým to dalo zabrat, ale myslím, že jsme se všichni skvěle pobavili.
Druhý den jsme odjížděli z chaty s tím, že půjdeme na dlouhou túru. Naše očekávání se změnilo hned, jakmile jsme dorazili na ranč, kde bylo mnoho koní. Tady na nás čekala
Jehlička, a když dorazili i ostatní, projeli jsme se na koních. Starší jezdili bez doprovodu a mladší měli vodiče. Odpoledne jely d

ěti v kočáru taženém koňmi a starší si to museli vyšlapat až k zámečku Bischofstein. Tady jsme se všichni sešli a společně se vydali ke zřícenině skalního hradu, odkud byl krásný výhled na okolí. Při návratu na nás v chalupě čekali Japonec s Japonkou, dali nám ochutnat „saké“ a připravili nám čínské jídlo. Večer jsme se ještě pobavili při zábavných hrách.